مزایای پارتیشن شیشه ای اداری

انتشار : 1402/12/20
بروزرسانی : 1403/01/28
منتشر شده توسط : مدیر سایت
0 نظر
زمان خواندن این مطلب : 6 دقیقه

 شیشه یکی از متنوع ترین مصالحی است که در هر صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیشه به لطف انعطاف پذیری زیادش به طرق مختلف قابل استفاده است. وقتی صبحت از طراحی فضای داخلی دفتر کار می‌شود اهمیت شیشه چندین برابر می‌شود. پارتیشن‌های شیشه ‌ای در دهه‌های اخیر به بخشی جدا ناپذیر در فضای داخلی تبدیل شده‌اند. امروزه پارتیشن‌های شیشه ‎ای بسیار متنوع هستند و هرکدام هدف خاص خود را دارند، چه از نظر زیبایی و چه از نظر عملکرد. اگر قصد دارید دیوارهای شیشه‌ای را در دفتر کار خود نصب کنید اما هنوز مردد هستید، در اینجا 5 مزیت استفاده از پارتیشن‌ شیشه ‌ای برای دفتر را آوردیم تا انتها بخوانید.

 1. پارتیشن شیشه ای اداری دفتر شما را زیبا می‌کند 

دیوارها و پارتیشن‌های شیشه ای در طراحی داخلی دفتر کار، شکلی بسیار زیبا به محیط کار شما می‌بخشند. تنوع بسیاری که برای طراحی این پارتیشن‌ها وجود دارد باعث انتخاب راحت و مناسب برای دفتر کار شما می‌شود. به عنوان مثال، پارتیشن شیشه ای مات، می تواند نور طبیعی موجود در فضا را تعدیل نماید. همچنین می‌توانید طرح های سفارشی مانند آرم، آثار هنری روی آنان سفارش دهید. و این تنها بخش کوچکی از راه‌هایی است که دفتر کار شما را با آن می‌توان زیبا نشان داد. شما با توجه به نوع دفتر خود می‌توانید رنگ پروفیل، طرح شیشه و مدل‌های متنوعی برای بین شیشه‌های دوجداره استفاده کنید.

کرکره ولومی یکی از تجهیزاتی است که برای پارتیشن شیشه ای دو جداره به کار می رود و می توان با آن حریم شخصی کاربر را کنترل نمود. ضمن این که جلوه و زیبایی خاصی به پارتیشن می بخشد. 

پارتیشن اداری بر روی استراکچر و اسکلت آلومینیومی ساخته می شود و به همین دلیل به آن پارتیشن آلومینیومی هم می گویند. آلومینیوم ماده ای است که به خوبی با دکوراسیون محیط، هماهنگ می شود. پروفیل آلومینیوم در پارتیشن اداری ایستا به رنگ های، نقره ای، سفید، مشکی و شامپاینی تولید می شود. 

 

پارتیشن شیشه ای دو جداره


2. پارتیشن های شیشه ای در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنند

پارتیشن‌ شیشه‌ای کم مصرف ترین پارتیشن اداری موجود است. دلیل آن نیز واضح است؛ برخلاف پارتیشن چوبی، پارتیشن ام دی اف و پارتیشن آلومینیومی که مات هستند و مانع عبور نور از یک اتاق به اتاق دیگر می‌شوند، شیشه ماده‌ای عالی است که نور را به طور مساوی در سراسر دفتر کار توزیع می‌کند. حتی اگر یک منبع نور واحد داشته باشید، باز هم می‌توانید با پارتیشن‌ شیشه ای نور بیشتری را به داخل محیط بیاورید. می‌توانید از نور طبیعی خورشید در دفتر خود استفاده کنید. این امر نه تنها به صرفه جویی در انرژی کمک می کند، بلکه نور طبیعی نیز برای سلامت کارمندان مفید است.

 استفاده از نور طبیعی در دفتر کار، مصرف نور مصنوعی را به حداقل می رساند و شرکت را از آن چه هست، نورانی تر و یزرگ تر نمایش می دهد. 

اما اگر نگران حفظ حریم خصوصی هستید. پاسخ شما ساده است می‌توانید به راحتی شیشه را مات سفارش دهید یا از کرکره بین شیشه‌های دوجداره استفاده کنید. نصب پارتیشن‌های شیشه‌ای مات به همراه درب مناسب در اتاق‌های کنفرانس، اتاق جلسات اجرایی یا هر فضای مهم برای حفظ محیط کار خصوصی و صرفه جویی در مصرف همزمان بسیار ایده آل است.


3. پارتیشن شیشه‌ای مدرن به راحتی قابل نصب و جابجایی است

اگر می‌خواهید یک فضای اداری پویا ایجاد کنید که نیازهای مختلف کارکنان را برآورده کند، پارتیشن شیشه ‌ای بهترین انتخاب است. این پارتیشن‌ها وزن کمی دارند و گزینه‌های بسیاری را برای سفارش در اختیار شما قرار می‌دهند. شما به راحتی می‌توانید پارتیشن‌ شیشه‌ای را در هر کجا که که مایل باشید، نصب کنید. هر زمان نیز که لازم دانستید، بدون صرف وقت و تلاش زیاد از متخصصان بخواهید این دیوارهای شیشه‌ای را بردارند. همچنین، دیوارهای شیشه‌ای بسیار نازک تر از دیوارهای آجری هستند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند.

روند داخلی دفتر به سرعت در حال تغییر است. گاهی اوقات ممکن است فرد جدیدی به تیم‌تان اضافه شود یا قصد داشته باشید کار خود را گسترش دهید پارتیشن شیشه‌ای، بهترین انتخاب برای ایجاد بخش جدید در دفتر است. به یاد داشته باشید که پارتیشن شیشه‌ای می‌تواند نقش مهمی در سفارشی سازی فضای داخلی دفتر شما داشته باشد.

پارتیشن دو جداره شیشه و ام دی اف

 

4. پارتیشن شیشه ای با محیط زیست سازگار است

پارتیشن‌ شیشه‌ای می‌تواند چندین بار بازیافت شود. همچنین، در فرآیند نصب و حذف هیچ گونه مواد شیمیایی مضر، سموم یا وسایل اضافی در محیط پخش نمی‌کند. از طرف دیگر، جابجایی یک دیوار دائمی، زمان و هزینه زیادی را صرف می کند و همچنین مقدار زیادی آلاینده و آوار را در محیط پخش می‌کند. بسیاری از دیوارهای اداری شیشه ای برای ایجاد یک دیوار جدید یا سایر مصنوعات شیشه‌ای مانند بطری‌ها ، شیشه‌ها ، آثار هنری و غیره بازیافت می‌شوند.

 

*به عبارت ساده تر، پارتیشن‌های شیشه‌ای سازگارترین مبلمان با محیط زیست، در دفتر شما هستند.*

 

پارتیشن تک جداره شیشه ای

5. پارتیشن شیشه ای اداری مقرون به صرفه است

نسب به سایر پارتیشن‌های اداری، پارتیشن‌های شیشه‌ ای مقرون به صرفه‌تر هستند. اگرچه دیوارهای آجری دائمی با توجه به آجر و سیمان نسبتاً ارزان ترند، اما نصب آنها نیاز به نیروی متخصص و زمان قابل توجهی برای ساخت دارد. از طرف دیگر برداشتن و یا حتی گذاشتن این نوع دیوارهای دائمی نیاز به اجازه از صاحب ملک دارد، چون می‌توانند به بنا آسیب برسانند. برداشتن آنها نیز دردسرهای زیادی برای کل مجموعه خواهد داشت. اما پارتیشن‌های شیشه‌ای برای نصب به مهارت زیادی احتیاج ندارند و اگر به تیم متخصص سپرده شود در کمترین زمان بدون ایجاد مزاحمت برای کسب و کار شما نصب می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پارتیشن های شیشه ای، می توانید این مقاله 👇 را مطالعه نمایید. 

6. پنل های شیشه ای را می توان براساس نیازهای دفتر، طراحی کرد

پارتیشن شیشه ای اداری را می توان به روش های مختلفی سفارشی کرد تا پاسخگوی نیازها و شرایط دفتر کار شما باشد. پارتیشن ها می توانند از کف تا سقف امتداد داشته باشند و یا در صورت نیاز، کوتاه تر ساخته شوند. اندازه ی ینل های شیشه ای را می توان با ضخامت و ابعاد یکسان، یکپارچه تر کرد. پارتیشن اداری علاوه بر شیشه، از ام دی اف یا ترکیبی از هر دو هم ساخته می شود و پارتیشن ام دی اف هم کاربردهای خاص خود را دارد.

پارتیشن شیشه ای آلومینیومی

7. از اسکلت آلومینیومی در پارتیشن شیشه ای اداری استفاده می شود

شما می توانید پارتیشن شیشه ای فریم لس سفارش دهید و استفاده از اسکلت آلومینیومی را به حداقل برسانید. ولی به هرحال این اسکلت باید وجود داشته و با بهترین کیفیت، تولید شود. روی پروفیل آلومینیومی، رنگ الکترواستاتیک به روش آنادایز، قرار می گیرد و اگر پارتیشن آلومینیومی با دقت و متریال درست تولید می شود، زیبایی و جذابیت زیادی خواهد داشت. 

اسکلت آلومینیومی، در رنگ های مختلف، ظاهر شیک و مدرنی دارد و سادگی آن ها، تمیزکردن اسکلت و پنل ها را آسان تر می کند. استحکام اسکلت آلومینیومی، یکی دیگر از ویژگی هایی است که پارتیشن شیشه ای اداری را ارزشمند می کند. 

در این جا 7 مزیت برتر پارتیشن‌های شیشه‌ای را برای شما شرح دادیم. اما خلاقیت‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید با پارتیشن‌ شیشه‌ای انجام دهید. ایده های خود را  برای استفاده از شیشه در فضای داخلی اداری با ما در میان بگذارید. ما دوست داریم که در بخش نظرات صحبت‌های شما را بخوانیم.

اگر تصمیم گرفته‌اید دیوارهای پارتیشن شیشه‌ای را در دفتر کار خود نصب کنید و به دنبال بهترین ارائه دهندگان خدمات در پارتیشن‌های شیشه‌ای هستید، با ما تماس بگیرید. ایستا بهترین برند پارتیشن اداری است و با خوشحالی می‌توانیم در راه حل‌های پارتیشن اداری به شما کمک کنیم. زمان را از دست ندهید!

 

اگر شما نیاز به کمک برای انتخاب پارتیشن  ایده آل خود دارید و یا اگر می خواهید در مورد خدمات ما اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید با شماره 02188701330 تماس بگیرید و یا به info@ista1.com  ایمیل ارسال کنید تا به صورت رایگان مشاوره خرید دریافت کنید.

تماس با شرکت ایستا

نظرات کاربران

هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد

نظر خود را وارد کنید